tisdag 8 juli 2008

Du är en asiat






Cajsa har slängt på sig sommarens färg - limegrön. Man färdas tillbaka till de vilda nätterna i Shanghai.



Pippi Långstrump goes Asia.
Likt en fjäril som slagit ut sina vingar för första gången inspirerar denna kapuschong till flygande äventyr.





Cajsa har tagit sig ut i den grönskande asiatiska lunden i främby. Denna mycket intressanta skärning skapar något för den lite mer sofistikerade fantasin.

Ute i äppelträdgården finner Gabbis ro i denna lätta aprikosfärgade kreation.

Priser på förfrågan.

4 kommentarer:

Internet Guru sa...

Good evening!I found your blog on blogger.com!
My hobby is to visit blogs and comment on them(the ones i like).
First: I want to congratulate you for your blog!You did a great job!
Second: You can put my blog on your favorites..if you want so!
My blog is: www.personalresource.blogspot.com

Anonym sa...

Men vad tusan helvetes gummor! Var hittar ni alla dessa extravaganta och vackra klädesplagg? Ja jag blir ju helt till mig här hemma på kammaren,klädd i svart. Genast ska jag leta reda på något limegrönt.

anny sa...

dåligt med uppdatering, vad fan ska jag ha på mig idag liksom!?

Anonym sa...

herregud vilken underbar blogg.
säg till om ni någon gång skulle behöva en manlig top model, jag står till ert förfogande.